Táto úloha je špeciálna. Nemusíš odovzdávať nič, vždy keď splníš level automaticky dostaneš body.
Toto je pokračovanie úlohy z prvého, druhého, a tretieho kola. Pri riešenení tejto odporúčame používať vzorové riešenia z minulých kôl.
V minulej časti archeológovia z Prasku vystavili historický nález menom ZergBot. Ukázalo sa, že nálezisko je veľké, a tak sa v tejto sérií môžete tešiť na ďalšiu exibíciu. ZergBota nájdete na rovnakej adrese: https://www.ksp.sk/specialne/prask/8/1/1/. Exibícia má názov Prask 4.
Úloha
Rovnako ako v minulej sérii dostanete prístup k programovaciemu rozhraniu ZergBota, spolu s náhľadom na level. Pre riešenie aktuálnej série kliknite na úlohy s názvom Prask 4. V tomto rozhraní môžete pomocou jednoduchého programovacieho jazyka napísať pre robota program. Po napísaní si program môžete hneď aj spustiť a uvidíte, ako sa robot vďaka nemu pohybuje.
Vašou úlohou bude napísať program, pomocou ktorého robot bez ujmy na obvodoch prejde bludiskom. Samozrejme mu musí vydržať batéria a vystačiť pamäť.
Celý návod k hre ako aj k programovaciemu jazyku nájdete tu alebo v hlavnom menu hry, kliknutím na veľké tlačítko Návod.
Odovzdávanie a bodovanie
V súťažnej sérií bude 5 levelov, každý za 20 bodov. Akonáhle spustíte správny program a robot sa s jeho pomocou dostane do cieľa, budú vám automaticky pripísané body za daný príklad. Nebojte sa, ak sa vám body vo výsledkovke nezobrazia hneď, časom sa tam objavia. V prípade problémov nám napíš na [email protected]
Odovzdávanie
Na odovzdávanie sa musíš prihlásiť
Otázky a diskusia
Po skončení kola budete mať príležitosť na diskutovanie o riešeniach v diskusii pod vzorovým riešením.