Táto úloha je špeciálna. Nemusíš odovzdávať nič, vždy keď splníš level automaticky dostaneš body.
Archeológovia z Prasku nedávno narazili na vzácny objav. Ide o historicky prvého robota, ktorý sa takmer okamžite stal hitom a hrubou čiarou sa zapísal do histórie. Za záhadných okolností však po presne jednom roku zmizol a odvtedy sa o ňom už len šírili legendy. Možno si aj ty nejakú počul/a. Ide o robota menom ZergBot.
Teraz, po takmer desaťročí, sa ho podarilo exkavovať. Podišiel patričnú reštauráciu, ale až na drobné detaily bude najbližiu sériu vystavený na nasledovnej adrese: https://www.ksp.sk/specialne/prask/8/1/1/
Úloha
Dostanete prístup k programovaciemu rozhraniu ZergBota, spolu s náhľadom na level. V tomto rozhraní môžete pomocou jednoduchého programovacieho jazyka napísať pre robota program. Po napísaní si program môžete hneď aj spustiť a uvidíte, ako sa robot vďaka nemu pohybuje.
Vašou úlohou bude napísať program, pomocou ktorého robot bez ujmy na obvodoch prejde bludiskom. Samozrejme mu musí vydržať batéria a vystačiť pamäť.
Celý návod k hre ako aj k programovaciemu jazyku nájdete tu alebo v hlavnom menu hry, kliknutím na veľké tlačítko Návod.
Odovzdávanie a bodovanie
V súťažnej sérií bude 5 levelov, každý za 20 bodov. Akonáhle spustíte správny program a robot sa s jeho pomocou dostane do cieľa, budú vám automaticky pripísané body za daný príklad. Nebojte sa ak sa vám body vo výsledkovke nezobrazia hneď, časom sa tam objavia. V prípade problémov nám napíš na [email protected]
Odovzdávanie
Na odovzdávanie sa musíš prihlásiť
Otázky a diskusia
Po skončení kola budete mať príležitosť na diskutovanie o riešeniach v diskusii pod vzorovým riešením.