Počet bodov:
Program:  15b

Ak máte akékoľvek otázky ohľadom tejto úlohy napíšte Mariánovi Horňákovi na

Pracovitým KSP vedúcim, ktorí študujú na matfyze, počas písania nových zadaní vysmädlo. Avšak sú príliš zaneprázdnení a preto si kofolu nestíhajú ísť kúpiť sami. Postavili si preto robota, ktorý kofolu prinesie za nich.

Matfyz je ale miesto veľmi zradné1. Na kľukatých chodbách z podlahy niekedy šľahá oheň (to je bežné, tak sa tam kúri) a preto robot prechádzajúci takým miestom musí najskôr kúrenie pomocou tlačítka vypnúť. Vieš im pomôcť tohoto robota naprogramovať?

Úloha

Dostanete prístup k programovaciemu rozhraniu robota, spolu s náhľadom na level. V tomto rozhraní môžete pomocou jednoduchého programovacieho jazyka napísať pre robota program. Po napísaní si program môžete hneď aj spustiť, a uvidíte ako sa robot vďaka nemu pohybuje.

Vašou úlohou bude napísať program, pomocou ktorého robot bez ujmy na obvodoch prejde bludiskom. Samozrejme mu musí vydržať batéria a stačiť pamäť.

Celý návod k hre ako aj k programovaciemu jazyku nájdete v hlavnom menu hry, kliknutím na veľké tlačítko Návod.

Odovzdávanie a bodovanie

V súťažnej sérií bude 5 levelov, každý za 3 body. Akonáhle spustíte správny program a robot sa s jeho pomocou dostane do cieľa, budú vám automaticky pripísané body za daný príklad. To znamená, že k tejto úlohe nie je nutné odovzdávať žiaden popis alebo tradičným spôsobom odovzdávať program.

Hru nájdete na stránke ksp.sk/specialne/ksp/32/3/1.


  1. Balkóny dvojnásobne

Odovzdávanie

Na odovzdávanie sa musíš prihlásiť

Otázky a diskusia

Po skončení kola budete mať príležitosť na diskutovanie o riešeniach v diskusii pod vzorovým riešením.